• hr@s4-it.eu

Állásajánlatok

2nd Level Application Support 2nd Level Application Support

Állásazonosító: S4-H0082
Állás típusa: Teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Budapest

Munkavégzés nyelve:
Munkaszerződés típusa:
Munkaidő:
Utazási arány: 20%

Leírás

2nd Level Supporterként a beérkező hibajegyek/problémák diagnózisa, kategorizálása priorizálása, incidensek, changek és service requestek átvétele és feldolgozása a feladat IT infrastruktúra környezetben. Partnerrel és ügyféllel történő kapcsolattartás. Egyes esetekben továbbítaná a felkéréseket az üzemeltetőnek vagy a fejlesztőknek, továbbá a szakterületek központi kommunikációs felületeként szerepelne és a felelőségi körébe tartozna a jegyrendszerben lévő dokumentációk létrehozása, gondozása és kezelése.

Elvárások

• IT support területen szerzett tapasztalat (például Service Desk) • ITIL ismeretek (preferáltan ITIL Foundation v3 oklevél) • JIRA jegykezelő rendszer ismerete • Folyékony német és angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt • Jó problémamegoldó képesség • Kiváló kommunikációs képesség szóban és írásban • Ügyfélorientált megközelítés • Jó problémafelismerő- és megoldó képesség • Stressztűrő képesség

Előnyök

Ami kínálunk: • rugalmas munkaidőbeosztás • home office lehetőség • előrelépési és fejlődési lehetőség • céges laptop és mobiltelefon • angol és német nyelv napi szintű használata • versenyképes juttatási csomag

Ajánlás ismerősöknek

Állásajánlat ajánlása ismerősöknek

Más szakterületen vagy profi?

Mi az S4-IT-nél személyre szólóan neked keressük a feladatokat és a kihívásokat. Tehát jelentkezz bátran még időben, nehogy elszalaszd a lehetőséget. Küldd el önéletrajzodat a hr@s4-it.eu címre vagy jelentkezz online!

Jelentkezés